hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان| افزایش ۱۲۵ درصدی صدور گذرنامه در کردستان

کردستان| افزایش ۱۲۵ درصدی صدور گذرنامه در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از افزایش ۱۲۵ درصدی صدور گذرنامه در استان خبر داد و گفت: در ۶ ماه سال جاری تعداد ۳۳ هزار و ۶۷۳ فقره گذرنامه صادرشده که این ارقام در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۷۵ فقره بوده است. 

به گزارش رویداد امروز، سردار علی آزادی در تشریح برنامه‌های هفته ناجا در کردستان اظهار کرد: هرساله از 14 تا ۲۰ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است که امیدواریم اصحاب رسانه مانند گذشته در طول این هفته برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی را به اطلاع مردم برسانند. او به روزشمار هفته ناجا و برنامه‌های این هفته در استان اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، عطرافشانی گلزارهای شهدا، صبحگاه مشترک، نمایشگاه‌های مختلف به‌ویژه آسیب‌های اجتماعی با مشارکت جامعه دانشگاهی، تجلیل از بازنشستگان و خانواده کارکنان نیروی انتظامی و کوه‌پیمایی و پیاده‌روی ازجمله برنامه‌های هفته ناجا در استان است. او، دیدار چهره به چهره مسئولان انتظامی با مردم، برگزاری مانور موتورسیکلت‌سواران قانونمند، تشدید برگزاری ارائه آموزش‌های همگانی، ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در مراکز خدمات درمانی و. را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان کردستان ذکر کرد. فرمانده انتظامی کردستان عنوان کرد: پلیس علاوه بر اقدامات سلبی اقدامات ایجابی را هم در دستور کار قرار داده که انتظار می‌رود مردم برای پیشبرد اهداف خود با نیروی انتظامی همراه باشند هرچند که همراهی مردم کردستان با این نیرو قابل‌ستایش است. او تصریح کرد: اگرچه فضای مجازی می‌تواند ظرفیتی برای رسیدن به توسعه باشد اما امروزه به یک تهدید تبدیل‌شده که مهم‌ترین دلیل آن عدم آشنایی مردم با این فضا و مخاطرات آن است. سردار آزادی اظهار کرد: بحث آموزش‌های عمومی نیز به همت واحدهای تخصصی پلیس از طریق رسانه‌ ملی و سایر رسانه‌ها از رویکردهای نیروی انتظامی در کردستان است. فرمانده انتظامی استان کردستان تأکید کرد: تأثیرات این آموزش‌ها باید در بستر جامعه خود را نشان دهد، چون این زیبنده جامعه نیست که بعد از ارائه این آموزش‌، افرادی شیاد اقدام به کلاه‌برداری کنند. سردار علی آزادی در ادامه پیرامون وضعیت پرونده برخی کانال‌های متخلف در فضای مجازی در استان، اظهار کرد: کانال اعمک تحت عنوان (افشای عملکرد مدیران کردستان) مطرح شد و در مرحله نخست با یک شعار خوب مورد استقبال خیلی‌ها قرار گرفت. فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: ولی واقعیت این نبود، 9 نفر در ارتباط با کانال دستگیر شدند و اکنون در بازداشت موقت هستند. او گفت:‌ 15 شخصیت حقیقی و 10 شخصیت حقوقی علیه اعمک شکایت کرده‌اند. آزادی تصریح کرد: افترا، تهمت، سلب آسایش، عمومی، دلسرد کردن مردم و ارتباط با گروهک‌های معاند در خارج از کشور، اقدام علیه امنیت ملی از طریق ارتباط با گروهک‌های معاند از جرائم این افراد است که مستندات آن موجود است. او اذعان داشت: حتی افشای نام افراد وابسته نظام باهدف اقدامات تروریستی، اخاذی و تهدید و غیره از جرائم این افراد است.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان افزود: اول چنان احساس می‌شد که گردانندگان در خارج از کشور است اما بعد از پیگیری‌ها فهمیدیم که گردانندگان هم در داخل استان هستند.

 او اضافه کرد:‌ آنچه مسلم است جرم این افراد محرز شده و الان در بازداشت موقت هستند، هنوز به مرحله صدور کیفرخواست و صدور حکم دادگاه نرسیده است و در صورت صدور حکم اطلاعات لازم به اطلاع عموم خواهد رسید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد